Forum Budowlane » Projektowanie i aranżacja wnętrz

    • 1 wpisy
    28 sierpnia 2017 21:11:16 CEST

    Witam, na wstępie zaznaczę że jestem kompletnym początkującym jeśli chodzi o remonty i zwracam się do Was z pośbą pomocy. Mianowicie chcę wyremontować i urzącić sobie własny pokój. 

    Wymiary pokoju to 235x335. Wszystko jest ogólnie do roboty, ściany, podłoga, sufit. Aktulanie sufit jest dość nisko, ok wysokość pokoju, tyle że nad sufitem jest dach "koperta" myślę nad zerwaniem sufitu i wyłożenie watą pomiędzy belkami, na to płyty by sufit nie był nisko i płasko a żeby zrobić skosy i powiększyć optycznie pokój. Druga sprawa to brak grzejnika w pokoju i to jest największym problemem. Jak to ogarnąć? Ogrzewanie podłogowe elektryczne czy myśleć nad kuciem ścian i przebijaniem się na piętro z centralnym ? Jeśli centralne to grzejnik czy wystarczyło by podłogowe na tak mały pokój? Dodam że to pokój  młodzieżowy i prosiłbym też o pomoc przy aranżacji wnętrza by przestrzeni było jak najwięcej. Moge jutro dodać zdjęcia jak to mniej więcej wygląda na dziś dzień. z góry dzięki za pomoc.

    • 13 wpisy
    1 grudnia 2017 08:54:08 CET
    A jaki masz układ Co oraz kocioł? Podaj nieco więcej szczegółów, aczkolwiek ogrzewanie podłogowe to znakomite i bardzo komfortowe rozwiązanie. Podstawowa sprawa to tak czy inaczej dobra izolacja samego pokoju, zacznij właśnie od tego.
    • 4 wpisy
    10 grudnia 2017 11:09:53 CET
    Dokladnie potrzeba wiecej szczegolow.
    • 23 wpisy
    21 grudnia 2017 16:13:44 CET
    Ogrzewanie podłogowe to komfort oraz wygoda, natomiast jeśli podasz szczegóły to będziemy mogli doradzić czy w Twoim przypadku warto się nim interesować.
    • 20 wpisy
    2 stycznia 2018 18:47:34 CET