Forum Budowlane » Elewacje i docieplenia

Jaki rodziaj elewacji zewnętrznej?

    • 65535 wpisy
    8 sierpnia 2008 13:50:14 CEST
    Planuje remont domu z zewnętrznej strony, bo już wygląda strasznie. W ogóle nie orientuję się jaki rodzaj nawierzchni zastosować. Teraz mam "baranka" na ścianach, na co proponujecie zmienić? I jakie są koszty takiej robocizny? Łatwo jest samemu to zrobić? Nie mam doświadczenia z Elewacjach, ale w zamian mogę podzielić się doświadczeniem z wykończeniu wnętrz, malowaniu, aranżacji - na tym się znam... Z góry dziękuję za pomoc.
    • 164 wpisy
    20 października 2008 20:32:14 CEST
    najlepiej zatrudnić osobą fachowca w tym temacie
    • 24 wpisy
    23 października 2008 00:14:26 CEST
    Hmm dużego wyboru nie ma, baranek ze struktur(silikonowych) jest najtrwalszy. Kornik mimo iż ma swój urok po 4-5 latach wygląda już brzydko, robią się zacieki. Co do nakładania struktury na elewację radzę zostawić fachowcom trzeba to robić w ściśle określonych warunkach, nie może być silnego wiatru, ani mocnego słońca.
    • 605 wpisy
    13 listopada 2008 14:26:25 CET
    Wśród gotowych mas tynkarskich wyróżnić możemy 3 rodzaje: masy tynkarskie dyspersyjne, krzemianowe, silikonowe.
    Dyspersyjne masy tynkarskie są najczęściej produkowane przy użyciu żywic akrylowych i dlatego często nazywane są tynkami akrylowymi.
    W krzemianowych masach tynkarskich spoiwem jest potasowe szkło wodne, które podczas wysychania trwale wiąże się z podłożem masy tynkarskie łączą w sobie najlepsze zalety tynków dyspersyjnych oraz krzemianowych.
    • 5 wpisy
    24 lutego 2009 19:48:48 CET
    Witam,