Forum Budowlane » Projektowanie i aranżacja wnętrz

Fototapety dla dzieci

    • 3 wpisy
    24 czerwca 2009 16:37:31 CEST
    Nie znam się za bardzo na modzie, ale podobają mi się fototapety i chciałabym przy okazji remontu kupić na ściany mojemu synkowi fajną fototapetę:



    tylko czy to praktyczne rozwiązanie i naprawde ładne? Jak myślicie?
    • 605 wpisy
    29 czerwca 2009 21:10:24 CEST
    Fototapety nadają wnętrzu pokoju inny wizerunek i aranżację , możemy dowolnie nimi dekorować pokój w zależności od rodzaju i kolorystyki. Fototapety niewątpliwie pozwalają stworzyć niebanalne aranżacje mieszkania.
    Są one także świetnym pomysłem na oryginalne urządzenie pokoju dziecięcego.
    Godne polecenia wzory fototapet dla najmłodszych dzieci to postaci z bajek, zwierzęta, zabawki, np. pluszowy miś , dla chłopca samochody lub samoloty. Producenci oferują także tworzenie fototapet na indywidualne życzenie klienta.
  • 2 lipca 2009 19:04:40 CEST
    ciekawe fototapety dla dzieci są również na tej stronie:
    www.artofwall.com.pl
    • 8 wpisy
    22 października 2009 13:25:47 CEST
    Według mnie fototapety - te modne i nowoczesne - to świetne rozwiązanie. Są bardzo oryginalne i ładne, zwłaszcza wzory dla dzieci są wyjątkowo fantazyjne:) Spory wybór takich produktów jest też na . Osobiście myślę jednak nad zwykłą tapetą, a nie foto-, ale ogólnie uważam że przy dobrym ładnym urządzeniu pokoju taka tapeta może być sporym urozmaiceniem i ozdobą
  • 26 stycznia 2010 18:09:53 CET
    dodam jeszcze stronę na której można znaleźć ciekawe fototapety dla dzieci:
    www.studiokoniknabiegunach.pl
    www.e-shop.fafarafa.pl

    zawsze można też przerobić jakieś ciekawe zdjęcie lub rysunek (w dobrej rozdzielczości) na fototapetę:)
    • 28 wpisy
    28 stycznia 2010 13:14:00 CET
    A ja bym dzieciaczkowi przykleiła na ściany cos w stylu jakiejś odjechanej naklejki.
    Może coś takiego :D
    • 3 wpisy
    19 maja 2010 17:57:27 CEST