Forum Budowlane » Systemy alarmowe i telewizja przemysłowa

Pomoc przy zakupie kamer do monitorinkgu

    • 8 wpisy
    20 marca 2011 09:12:31 CET

    Jak już zakupiła alarm do mieszkania, pomyslałam sobie, żeby zrobić mały monitoring w mieszkaniu góra 4 małe kamery znalazłam

    Tak szczerze nie znam się na się na parametrach kamer i chciała bym się dowiedzieć czy takie kamery mogą byc. Chodzi mi o i jakość obrazu

    • 8 wpisy
    3 kwietnia 2011 11:01:34 CEST

    Już nie aktualne zakupiłam kamerki

    • 42 wpisy
    31 stycznia 2013 13:02:31 CET
    A mozesz się pochwalić na forum co to za kamerki? Byłoby bardzo fajnie. Poza tym czasem warto zlecić cały system monitoringu dobrej i sprawdzonej firmie.
    • 43 wpisy
    14 stycznia 2014 10:17:59 CET
    Witam wszystkich zainteresowanych tematem postu i zapraszam do kontaktu w przypadku jakich kolwiek pytań lub pomocy :)
    • 613 wpisy
    29 września 2016 07:40:32 CEST
    U nas wybór padł na kamerę obrotową KZ5 w przypadku monitoringu firmy. Podjęliśmy go sami, na początku trochę się obawiałem czy na pewno będzie wsyztsko w porzadku, jednak obawy były w zupełności nie potrzebne. Możliwość rozbudowy do 64GB pamięci, świetna jakość i dobra widoczność nawet w całkowitej ciemności, można też podglądać obraz nawet z telefonu, gdy jesteśmy na wyjeździe/urlopie, a dodatkowo będziemy otrzymywali powiadomienia na e-mail.
    • 8 wpisy
    9 lutego 2018 10:59:00 CET
    Witam Wszystkich Użytkowników na forum. Jeżeli chodzi o zakup kamer od monitoringu domu, jak i pozostałych akcesoriów to polecam zerknąć do nas, zajmujemy się tym na co dzień i chętnie doradzimy :)
    • 1132 wpisy
    12 grudnia 2018 11:24:49 CET