Forum Budowlane » Sypialnie i Salon - wystrój i wyposażenie

    • 1 wpisy
    13 sierpnia 2009 21:34:54 CEST
    Szukam dobrej, solidnej szafy z drzwiami przesuwnymi do salonu, jednak nie mam doświadczenia w tym temacie i w związku z tym mam nadzieję, że mi pomożecie :mrgreen: Kolory i materiały to rzecz jasna kwestia gustu, chodzi mi więc głównie o godnych polecenia producentów, dobre systemy, firmy dające gwarancję na swoje produkty itp.... Co polecacie?
    • 12 wpisy
    4 września 2009 17:05:07 CEST
    pewnie za chwilę dostaniesz masę wskazówek na Komandora albo inne gotowe szafy, ale jeśli chciałabyś coś bardziej indywidualnego (i bardziej estetycznego) to zorientuj się w ofercie producentów mebli na zamówienie. Jak chcesz mogę Ci podać namiar na firmę która u mnie robiła szafę i garderobę
    • 12 wpisy
    11 września 2009 11:12:07 CEST
    Kazdy producent powinien udzielac gwarancji na swoje produkty,wiec tutaj byłbym spokojny. A mozesz podac jakie wymiary garderoby Cie interesuja??
    • 39 wpisy
    20 października 2009 22:21:04 CEST
    No ja bym poleciła właśnie Komandora. Przecież to najlepsza firma od szaf. A co do estetyki ich szaf to bez zastrzeżeń. Maszko01 pokaż mi szafę ładniejszą od szaf Komandora :)
    Ja mam od nich aż trzy szafy w domu. Każda jest inna, każda ma w sobie coś wyjątkowego - i to pomysły na nie podali mi pracownicy Komandora.
    • 7 wpisy
    12 listopada 2009 16:24:16 CET
    Uważam, że najpiękniejsze są klasyczne meble, w tym szafy wykonane z naturalnego drewna. Już troch wyrosłam ze "sklejkopodobnych" mebli z Ikei. Dlatego postawiłam na prostotę i klasykę kupując sosnową szafę :,luca2,12,Szafa_sosnowa_bejcowana_i_woskowana_LUCA_,, Jest piękna i naprawdę solidnie wykonana:)
    • 39 wpisy
    12 listopada 2009 20:50:30 CET
    A może postawiłabyś na meble systemowe? Wiem, że są teraz w modzie, a ich duży wybór znajdziesz na Tak naprawdę wszystko zależy od tego jak duża ma być szafa,a nic o tym nie napisałaś, niestety...